Wednesday, September 30, 2020

Plan Yang Pernah Saya Plan Beberapa Tahun Lepas

Plan Atom adalah seperti yang pernah saya fikirkan beberapa tahun dulu.. Untuk menunjukkan syarikat itu jujur dan tidak mahu manupulasi wang..

1. Penekanan pada consumer items. Untuk galakkan sale tekankan promosi bukan kenakan maintenance atau pakej produk untuk join. Betul-betul macam pasaraya. Untuk masuk pasaraya kita tak perlu kena bayar apa-apa. Window shopping pun boleh.

2. Tiada bayaran ahli untuk join. Cuma daftar nama untuk masuk dalam sistem.. Seperti daftar nama untuk masuk pasaraya musim PKP.

3. Keahlian akan direruskan pada tahun berikutnya sekiranya ada  minimum pembelian sekurang-kurangnya satu produk sahaja.

4. Bonus pairing akan dibayar pada anda jika pembelian peribadi anda telah terkumpul 10,000 pv (RM80 - RM120).

5. Tidak perlu maintain setiap bulan (hanya cukup sekali sahaja utk capai personal sales.. Maintenance keahlian tahunan cukup dengan beli 1 produk shj..

Itu secara kasarnya plan yang saya pernah plan suatu ketika dahulu. Sekarang Atomni telah merialisasikannya. Kita kena ambil kesempatan ini. 

Strateginya ialah.. Ajak orang join Free untuk guna produk-produk Consumer Items. Sharing dengan orang sebanyak mungkin ( register free) dan HASUT mereka supaya guna produk di atomni beli online or app. Bagi yang minat nak buat bisnes dan cari income lebih. Baru cerita pelan. Bagi aku la, tiada siapa pun yang minat nak bisnes kan.. Cuma cari income lebih tu ramai yang nak.. Tapi tak ramai yang nak pikir bisnes yang real ni yang boleh jana income puluhan ribu bahkan ratusan riban..

Ramai yang MALAS nak pikir dan suka nak ambil jalan singkat. Tu ramai yang terjebak skim itu dan skim ini. Nak melabur sebab senang boleh duduk saja. Akhirnya MELEBUR jadi BUBURRR. Kalau ada yang bernafsu besar. Kita boleh menaja international dah 17 negara dah masuk legally. 

Join Now Booming !!



No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...