Wednesday, July 15, 2020

Kaedah Marketing Online

Dalam keadaan aku yang serba kekurangan sekarang, Aku hanya berantung kepada Allah untuk memudahkan segala usaha ku demi untuk kelangsungan hidup. Aku memohon agar Allah tidak melalaikan aku dalam mentaatinya didalam apa jua keadaan pun terutama  apabila aku berjaya kelak..

Sebab aku yakin dengan bantuan Allah disertakan upline2 dan company yg stabil macam ni, 1 Million USD is coming on the way towards me..

Jadi dalam kes aku nak berjaya kembali dalam Network bisnes aku perlu bergantung harap pada Upline untuk membantu. Dan aku sangat bergantung kepada komputer dan internet sebagai tool utama. Nasib baik aku ada sedikit kepakaran menggunakan FB Ads, copy writing, landing page dan sebagainya. Aku juga ada pengalaman set up autoresponder untuk email campaign.

Tapi dalam kes network marketing cukup mudah, Guna fb ads, copy writing video marketing. Minta prospek respond melalui wassap atau messege di inbox. Kemudian kita follow up melalui wassap. Kemudian bawa mereka ke Zoom untuk penerangan lanjut atau melalui Voice Note copy writing.

Jadi buat masa ini, tempat aku memancing prospek ialah di fb melalui fb ads.. Caranya sangat mudah. Sesiapa yang dalam team aku. Aku boleh ajar pelbagai cara, cuma of course fb ads ada bayarannya..

Kalau anda tak pandai atau tak pernah buat online. Jangan "skeptical". Ni lah masaya untuk belajar.. belajar... dan belajar.. Nanti pandai lah.. jangan takut. Yang penting. Nak atau Tak Nak !!! Bila dah pandai, buat berterusan sehingga menjadi expert..!!

Bila dah expect.....One Million will come..

No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...