Sunday, June 9, 2019

Everything U do, U get paid.

Pendapatan yang berterusan....
Saya nak berkongsi dgn anda semua satu petikan dari Robert T Kiyosaki..Penulis buku "Rich Dad Poor Dad" yang berkata..

"The Rich Man are Building the Network

but the poor man are looking for Work"

Bunyi yang belakangnya hampir sama... Tapi itu lah hakikatnya. Semua orang2 kaya di dunia adalah mempunyai rangkaian atau networking yang telah mereka bina sejak beberapa tahun dahulu.

Sebab itulah mereka kaya. Sementara orang biasa asyik mencari pekerjaan dan makan gaji untuk menjadikan majikan bertambah kaya raya.

1. Smart Loyalty Program (isi minyak di Petronas) adalah sekecil2 modal yang boleh dijadikan platform untuk anda membina rangkaian atau networking. Bagi saya ianya tidak susah seperti membina rangkaian perniagaan MLM yang lain. Sesiapa yang berfikiran positif, ianya tidak perlu banyak soalan untuk menyertai SLP Petronas dengan modalnya yang begitu murah iaitu RM 10  hinggit sahaja beserta dengan tambahan RM50 hinggit utuk kredit isi minyak segera sebagai syarat komitment.


2. Untuk handphone Onexox, cuma RM10 hinggit juga untuk menjadi user terlebih dahulu, nak guna nombot baru atau nak bawa nombor lama anda yang cantik molek tu. Lepas tu upgrade jadi dealer bermodalkan RM478 (dapat 10 simkad RM100 dan RM300 air time sebagai kredit untuk bermula). 

3. Kat rumah anda tak pakai sabun basuh? Ubat gigi? Sabun mandi? Gel Mandian? Shampoo? Pencuci tangan? Pencuci pinggang? dan banyal lagi. Spend RM200 ke RM300 sebulan untuk benda-benda macam ni.. And get MONEY..!! Sign up as member dan dapatkan starter kit. Shop every month and share with you friend and get paid. It is ......

No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...