Thursday, May 30, 2019

Tukar Kedai Tukar Brand


Adakah anda mempunyai Agreement Sampai Mati wajib mengguna barangan di pasaraya? Tidak kan!! Jadi apa masalannya untuk menukar kepada jenama yang lebih baik yang memberi jaminan kepuasan pengguna. Juga memberi jaminan produk mereka bebas dari bahan kimia yang merbahaya. Ini bermakna kita selamat menggunakannya. 


Produk mereka dijamin "SAFE". Klik sini untuk tengok 350 produk.

Bebas dari toksid serta bahan kimia yang membahaya, kualiti antarabangsa, R&D oleh pakar. Jaminan pulangan wang.

Semua di atas itu penting beb!. Tapi yang paling penting ialah disamping guna share dengan orang lain. Korang akan dibayar komisen. Korang share 5-6 orang dan masing guna dah dapat makan free.

Selebihnya tu adalah untung..untung..untung.. Guna sendiri, Share dengan kawan-kawan dan Duplicate .. Semudah a..b..c.. Konsep Multiply dan Duplicate ini akan merebak dengan cepat seperti viral sebab produk juga akan bercakap.

Tapi kita kena betul-betul yakin dengan kualiti produk kemudian dia akan bercakap sendiri.

Sebelum ini pun kita ada share juga dengan kawan tentang promosi-promosi di Tesko, Speed Mart dan pasaraya lain, tapi adakah mereka bayar duit..? Jadi hari korang kena ubah minda korang. Minda yang lagu mana..?


Minda yang begini.. Minda Bisnessss.
Bila korang dapat guna sesuatu produk bagus.. Korang kena fikir bagaimana untuk membolehkan kita menjana $$$$$ dari produk ini.. Itulah minda bisnes yang korang patut ada..


No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...