Saturday, May 18, 2019

Op In Messenger Bot (mesegge semalam)

Opt In messege
Selamat datang First NameπŸ‘‹ Terima kasih di atas penyertaan dan minat anda. Posting yang berikutnya akan menyusul.. Sabarr..πŸ˜€
P.S. jika anda mahu unsubscribe just taip "stop".
As Salam. Nama saya Muhammad Zulkey Hashim. πŸ˜€πŸ˜€
Saya mempunyai lebih 25 tahun pengalaman dalam perniagaan dan telah membantu banyak orang mencapai kejayaan mereka.
Diantara perniagaan yang ramai orang sukai ialah perniagaan Affiliate dan Network Marketing.
Kenapa ? Sebab mereka tidak perlukan modal yang besar. Lagipun mereka tidak perlu fikir tentang bagaimana nak design produk, R&D, stock dan lain-lain.πŸ’‘πŸ’‘
Mereka hanya fokus pada Buat Sale sahaja ! Iaitu mempromosi sahaja.
Mempromosi bermakna menjual produk atau mengajak mereka sama-sama menjadi distributor macam kita.πŸ˜€πŸ˜€

First Name,
Apabila mereka telah sama-sama menjadi distributor, maka kita ajak mereka sama-sama guna produk untuk membina volume sales... πŸ’‘πŸ’‘
Tak kira apa jenis produk. Yang penting ialah produk kegunaan seharian.
Dengan produk sebeginilah menjadikan income saya sentiasa dapat berterusan walaupun saya berhenti melakukannya..
Terus-terang saya katakan bahawa saya sangat menyukai produk-produk kegunaan harian kerana ia boleh menjana jualan berulang-ulang atau repeat sales.
Produk kegunaan seharian adalah seperti personal care, house care, diswasher, suplement untuk kesihatan dan kredit atau data untuk mobile phone. πŸ˜ƒ❤

Selain dari itu saya menggunakan data dan top up dari Syarikat Telco. Data dan top up merupakan keperluan setiap orang pada hari ini..πŸ˜€
Ingat!! Ini adalah barang keperluan setiap orang pada hari ini..
Jadi, kita perlu memilih SIMKAD yang bukan hanya menjimatkan pengunaan tetapi yang penting ialah simkad yang boleh memberi kita duit setiap bulan.πŸ˜€
Kita hanya buat kerja sekali sahaja tetapi mendapat hasil setiap bulan sehinggalah semua orang berhenti menggunakannya..
Jadi bilakah orang akan berhenti guna data dan call? Sampai bila-bila tidak akan berhenti.. Bermakna $$$$$ masyukkk!! ❤
Untuk berjaya, kita kena ubah mentaliti kita.

First Name
Mentaliti yang perlu kita ada hari ini bukan sahaja untuk guna sesuatu produk sahaja, tetapi disamping mengguna kita kena berfikir bagamana untuk menjana $$$$$$ daripadanya..πŸ˜€
Selama ini kita menjadi PENGGUNA bermakna kita telah menjana PROFIT untuk orang lain menjadi kaya !!
Enough is enough !!
Sekarang giliran kita pula.
Bagaimana.??πŸ’‘Senang saja, kita perlu menjadi DEALER atau AGENT atau DISTRIBUTOR dalam setiap syarikat pengeluar produk kepenggunaan.
Dengan menjadi egen kita layak mendapat diskaun produk dan apabila kita mengajak orang menggunakan produk tersebut, kita di bayar komisen.πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€



First Name!
Dengan menjadi egen juga melayakkan kita untuk melantik egen yang lain.
Ini boleh dilakukan secara part time sahaja, sangat senang jika menggunakan media sosial seperti ini..!!πŸ˜€
Kalau sertai program saya iaitu
"Pencen Kaya Pencen Bergaya",
Saya ada 4 sources of income yang menjadikan pendapatan anda sentiasa ada dan tak turun-turun walaupun anda berhenti melakukannya untuk beberapa tahun. 
Kenapa ini boleh berlaku..? Kerana produk yang saya pilih adalah produk kepenggunaan seharian.
Orang sentiasa mengguna setiap hari. Bermakna anda terpaksa menerima komisen setiap bulan !!πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜˜

First Name!
Produk kepenggunaan seharian yang saya pilih adalah seperti berikut:πŸ’‘πŸ’‘
1. Untuk data dan top up saya memilih Syarikat Onexox kerana harganya agak murah, komisen plannya sangat sederhana dan boleh menjana residual income. Simkadnya mempunyai jangka hayat yang panjang sehingga 28 bulan.
2. Untuk personal care, house care dan suplement saya pilih Syarikat Melaleuca kerana satu-satunya produk repeat sales paling tinggi sehingga 98% dan Chemical Free.😘😘😘

Dan satu lagi

First Name!
3. Untuk Bitcoin saya pilih Bitclub. Ini adalah satu perniagaan saya yang paling berjaya. Dalam tahun 2015 saya membeli 15 BTC dengan harga RM600 +. Dalam tahun 2017 mencapai Harga antara RM70,000 ke RM80,000 seunit.πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€
Ketiga-tiga syarikat diatas semuanya mempunyai sistem Agent dan sudah terbukti keboleh percayaanya.
Saya telah menyertai syarikat-syarikat tersebut melebihi 5 tahun. Anda boleh pilih untuk menyertai 1, 2 atau ke tiga-tiga sekali untuk membina 3 sumber pendapatan.
Saya akan ajar teknik promosi di FB dan menggunakan sistem Auto Bot seperti ini.πŸ˜€πŸ˜˜


https://bit.ly/2JtNSGz

No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...