Friday, May 31, 2019

Ajak Orang Isi Minyak Dapat $$$$$

Hanya dengan ajak orang isi minyak di Petronas, anda akan dibayar komisen.

Join SLP Royalty Program dan HASUT seramai mungkin untuk isi minyak di Petronas.

Bukan hasut mereka untuk supaya isi minyak!! Itu memang sudah menjadi kegemaran bagi semua pemilik kenderaan untuk isi minyak.

Tapi hasut mereka supaya isi minyak di Stesen Petronas.
Inilah yang dinamakan "Smat User". Memang kerja yang aku dah buat setiap minggu sebagai repeat sale mengisi atau topap minyak kereta demi untuk menggerakkan golekan-golekan tayar ku..Hari ni aku nak ajak korang semua join affiliate program Petronas dan pakat ramai-ramai kita serang Petronas biar habis minyak depa!! Korang tahu tak !? Ini kerja mudah.. Sekali je kita ajak depa setuju.. Sett!!

Tiap-tiap bulanlah depa akan isi minyak kat Petronas sampai tua. Maka duit korang $$$$$ akan masyuk..masyukk...masyukkk...tak berenti.
Aku dah lama terfikir nak buka Petrol Pump. Tapi niat aku terhalang kerana modal yang ciput tu tak mampu ku adakan, hanya mampu tengok saja la. Tapi hari ini dengan menyertai program ini. Aku seolah-olah telah memiliki 1025 cawangan Petronas seluruh Malaysia dengan bermodalkan hanya RM10 hinggit je. Apa taknya setiap orang yang aku refer, tiba-tiba depa gi Perlis dan isi minyak di Petronas sana. Tak pasal-pasal aku dapat $$ walaupun aku dok rilex di KL je. Inilah smart user namanya. Mula-mula korang join dulu lepastu hasut kawan-kawan kau, nenek kau, ipar-duai kau pun ada kerete kan? Ajak semua isi minyak petronas.Syarat dia mudah je:1. Join refferal program (SLP Royalty Program) dgn aku ni. Fee RM10 hinggit.
2. Mulai bertukar kepada Petronas setiap kali nak isi minyak petrol.
3. HASUT orang lain buat benda yang sama.

Target mula-mula untuk lepaskan duir minyak korang je dulu !!. Hah .. Best kan..

Baca seterusnya

No comments:

Post a Comment

30 Tahun Pengalaman Jatuh Bangun MLM

Selepas graduate 1991 dalam jurusan Engineering dari UTM (Communication). Bekerja sekejap di Kilang Semiconductor kemudian join Motorolla ...